Dezvoltăm prototipuri funcționale și susținem inovația

Mix & match între cei care implementează și cei care investesc

Odată ce ai parcurs un program de învățare Digital Nation devii eligibil să te înscrii în Digital Incubator, divizia ecosistemului nostru unde poți dezvolta un startup digital sau poți colabora pe proiecte punctuale cu companiile noastre partenere. În plus față de cunoștințele practice dobândite în cele 12 luni de învățare practică, Digital Incubator îți rafinează abilitățile de implementare și te pune față în față cu realitatea de business actuală:

Sincronizare cu alte echipe

Îți lărgești network-ul și interacționezi cu noi specializări și profesioniști.

Secvențialitatea unui proces de dezvoltare

Descoperi la primă mână care este flow-ul de proiect, în ce ordine sunt luate deciziile de produs.

Refacerea și revizia planurilor și a muncii inițiale

Pe măsură ce primești feedback de la client sau product owner, înveți să optimizezi ideile și implementările originale.

Presiunea unui deadline

Lucrezi cu termene de livrare din lumea reală și realizezi sprinturi în ritmul setat de client/ coordonatele proiectului.

Așteptările clientului

Înveți direct cum să gestionezi interacțiunile umane cu diferiți stakeholderi ai proiectului și cum să setezi așteptările factorilor de decizie.

Dificultatea obținerii tracțiunii pe piață

Testul de foc pentru noul tu avansat și pentru cunoștințele acumulate la track este acela de a lucra direct în ritmul pieței, descoperind în proces și laturile neprimitoare, pline de provocări dar 100% reale ale industriei alese.

Înscrie-te ca startup în Digital Nation

Ducem antreprenoriatul românesc la nivelul următor

După absolvirea unui program de învățare în cadrul comunității, te poți înscrie în divizia noastră Digital Incubator, alăturându-te unui proiect de startup existent sau punând bazele unui business nou. În Digital Incubator ai oportunitatea să îți rafinezi cunoștințele dezvoltate anterior și să lucrezi direct într-un context de piață real. Împreună cu echipa de startup și cu mentorii de proiect, descoperi rând pe rând fiecare etapă a unei noi lansări pe piață.

În prima etapă facem mult research. Și apoi încă o rundă de research. Poate cea mai importantă etapă în lansarea unui business nou implică înțelegerea cât mai bună a pieței în care vei intra, cu fluctuațiile și sezonalitatea specifice și urmărind statisticile și tendințele din ultimii ani.

Tot acum este momentul în care conturezi profilul clientului potențial, definând target market-ul pe care îl țintești și încercând să intri în ”pielea” clientului, pentru a-i înțelege cât mai clar motivațiile și barierele de consum.

Aceasta este etapa în care discuți cu specialiști din industrie, participi la evenimente de profil și faci multă muncă de cercetare pentru a pune fundația unui startup cu premise de succes.

În etapa următoare te concentrezi pe problemele pe care produsul sau serviciul startupului le rezolvă umanității. Înțelegerea nevoilor pieței și modul în care producătorii adresează cerințele publicului au evoluat mult în ultimii ani, iar boom-ul digital ne-a adus modele de business la care nici nu ne gândeam în urmă cu 10 ani.

Aici rafinezi toată înțelegerea dobândită asupra segmentului targetat și începi construirea ofertei de produs a startupului. Ride-sharing, shared hospitality, marketplace-uri nișate sunt doar câteva din modelele noi de business apărute în ultimii ani, tipuri de direcții pe care tu însuți le poți dezvolta în Digital Incubator.

După înțelegerea pieței, ești gata să începi dezvoltarea strategiei de piață. Vei porni cu rafinarea unui USP, sau propunerea unică de vânzare a startupului, după care vei elabora abordarea de business, descriind procesul de business și specificul ofertei. La final, te concentrezi pe elementele diferențiatoare și cum vei rupe rândurile competiției existente.

Odată stabilite detaliile despre produse și servicii, e momentul să faci o analiză a pieței, înțelegând în proces care sunt ceilalți concurenți de pe piață și care este avantajul competitiv pe care îl ai asupra fiecăruia dintre ei.

Pentru un parcurs fluid cu cât mai puțin neprevăzut, vei definitiva încă de la început care este drumul previzionat pentru startup în primul an. Aici stabilești exact ce se întâmplă în fiecare lună de proiect și care sunt datele pentru toate livrabilele din această perioadă.

Următoare etapă este cea în care definitivezi toate rolurile și specializările necesare startupului pentru reușită. Vei schița toate abilitățile și competențele necesare și se vei construi profiluri pentru fiecare membru al echipei de startup.

După ce echipa este formată îți vei direcționa atenția către negocierea și stabilirea parteneriatelor necesare noului business. Pe de o parte vei căuta investitori, companii și insituții care să finanțeze lansarea ideii pe piață, sub coordonarea mentorilor. Pe de altă parte va trebui să stabilești partenerii de distribuție. Care din business-urile existente s-ar alătura inițiativei tale, care magazine online ar desface și oferta startupului tău? Nu în ultimul rând, tot acum vei stabili care sunt vectorii de imagine pentru noul brand – înveți cum să alegi influencerii potrivitiți și cum să abordezi vedetele media în vederea colaborărilor.

Premisele unui startup de succes includ Întotdeauna previziuni financiare pentru primii ani de activitate. Stabilești în acest punct care va fi prețul serviciilor oferite, modelul de plată și faci previziuni și proiecții pentru veniturile din primii doi ani. Ne concentrăm atent pe fluctuația prognosticată a indicelui EBITDA, și te invățăm cum aduci un EBITDA tip de pe negativ în primul an într-unul pozitiv, într-un mod cât mai eficient.

Experiență în construirea de business-uri și startupuri

În ultimii 5 ani echipa noastră a lucrat la 20 de prototipuri la nivel de București, dezvoltând în domenii bleeding-edge și pe piețe nou-formate și lansând pe piață MVP-uri multiple.

Aplicație mobilă pentru votare și interacțiune cu publicul, incluzând mobile player, pentru o emisiune radio.

Aplicație mobilă de task management, setare a priorităților și a flow-ului de muncă.

Aplicație mobilă și web pentru link-sharing și gestiune a bookmarkurilor.

Asistent virtual mobil pentru învățare.

Aplicație de cashflow pentru IMM-uri cu funcție de import din SAGA.

Sistem de generare certificate de traceability și de identitate construit în blockchain.

Software de recunoaștere a plăcuțelor de înmatriculare bazat pe rețele neurale.

Software de intelligent healthcare, cu funcții de învățare diagnosticuri.

Susținere Digital Nation pentru succesul startupului tău

Odată intrat în Digital Incubator, primești tot ajutorul necesar în fiecare etapă a proiectului tău. În cadrul întâlnirilor și sprinturilor săptămânale, atât în online cât și offline, beneficiezi de:

  • Coaching pe antreprenoriat
  • Framework de productivitate și engagement
  • Execuție prototip, din toate aspectele: design, backend, frontend, mobile app și systems.
  • Sesiuni de mix-and-match cu investitori și channel partners.
  • Consultanță și implementare pentru aspectele financiare, de resurse umane, legale și administrative.

Industriile noastre focus în 2018-2019

Pentru anul de studiu în curs, lucrăm activ pe dezvoltarea ideilor din următoarele domenii.

Smart cities și urbanism

Intelligent agriculture

Fintech

Inteligență artificială și rețele neuronale

Programare blockchain

Big data

Cybersecurity

Automatizare de procese

Internet of Things

Vrei să te înscrii la programele educaționale Digital Nation?