Specializează-te în SOCIAL MEDIA MARKETING

Ai doar câteva miliarde de useri la dispoziție.

Specializează-te în SOCIAL MEDIA MARKETING

Ai doar câteva miliarde de useri la dispoziție.

Misiune

Programul de dezvoltare accelerată în Social Media Marketing are misiunea de a te ajuta să înveți competențele și aplicările practice de ultimă generație din universul social media. Te pregătești pentru abordarea piețelor locale și internaționale cu un stil de comunicare adaptat audienței din digital.

Important, înainte să aplici la track

  • Antreprenorilor la început, persoanelor care au întreprins o mică afacere și sunt implicați direct în creșterea vânzărilor, considerând Social Media Marketingul ca fiind un canal de descoperire și conversie.
  • Persoanelor pasionate de domeniu, care urmăresc dezvoltarea unei cariere în social media sau care sunt în domenii conexe marketingului și vor să intre iîn zona de digital.
  • Spre deosebire de un curs clasic, programul de Social Media Marketing oferă cadrul unui mediu online, flexibil și dinamic, în care învățarea nu este bazată pe o curriculă teoretică fixă, ci este un mediu online, flexibil și dinamic, format  dintr-un grup omogen de cursanți din toată țara. Aceștia sunt preselectați având interese comune și pornesc la un drum de 12 luni alături de un grup de mentori specialiști în Social Media Marketing. Se parcurge o etapă de dezvoltare a competențelor atât prin parcurgerea de materiale teoretice, cât și prin implementarea de exerciții practice.
  • Parcursul trackului poate suferi schimbări, adaptări și pot exista consultări ale grupului de participanți, generând adaptări în funcție de oportunitățile ivite pe parcursul programului.
  • Singurul cost financiar în acest contract de dezvoltare a ta este o taxă anuală de apartenență la comunitatea Digital Nation de 100 EUR. Învățarea în cadrul track-ului nu are, deci, un cost propriu-zis – atunci când ești acceptat la program, îți confirmi participarea prin plata taxei anuale de membru al comunității de 1oo EUR. Este felul nostru de a ne asigura că faci un angajament, că te ții de treabă, că nu te lași pentru că ”Era doar o chestie la care mă înscrisesem de curiozitate”. Toți cei din proiect suntem oameni reali, ne alocăm timpul pentru dezvoltare și vrem să o facem doar cu cei motivați, fără wannabes.
  • Să administreze cel puțin un cont business de social media, indiferent de mărimea lui (Facebook, Instagram, YouTube etc).
  • Să știe să scrie corect gramatical și să dețină un vocabular cât mai bogat.
  • Să urmarească publicații de profil din industria de social media și advertising.
  • Să aiba fie clienți ca freelancer sau o comunitate pe zona de influencer.
  • Mentalitate analitică, bazată pe rezultate și metrici de analizat.
  • Capabil/-ă să seteze un obiectiv de business.
  • Digital Nation oferă know-how și informații în context general și în context particularizat, fără a oferi însă garanție de vreun fel legată de rezultat.
  • Participanții la track înțeleg că Digital Nation nu oferă servicii de tip cursuri plătite, ci oferă un cadru de învățare, cunoaștere și experimentare a tehnologiilor din domeniile social media marketing.
  • Digital Nation nu garantează că va investi resurse pentru a justifica și dezbate decizii de ne-acceptare a persoanelor aplicante.
  • În situațiile în care conceptele învățate la track se aplică ulterior businessurilor sau clienților propri, Digital Nation nu își asumă posibile situații negative care reies din acele implementări.
  • Pentru anumite exerciții practice vor fi necesare bugete de experimentare. Aceste bugete nu vor fi puse la dispoziție de Digital Nation, organizația neasumându-și angajamente legat de investiția/cheluirea acestor bugete.
  • Digital Nation nu își poate asuma implicațiile GDPR generate din acțiunile participanților, ci doar partea de consultanță funcțională pe Social Media Marketing.
  • În condițiile în care participanții sunt nevoiți să ofere date despre useri, o vor face in condiții de pseundonimizare, anonimizare, și alte conditii impuse de legile în vigoare.

Dacă ești acceptat, în prima lună poți participa la track gratuit, taxa anuală de comunitate (100EUR) fiind percepută abia începând cu a doua lună.

Ce ne propunem în prima lună de Social Media Marketing Track

  • Importanța Obiectivelor, strategiilor și tacticilor în Social Media Marketing.
  • Instagram: e mult mai mult decât #foodporn!
    • scopul Instagram și cum putem să ne folosim de platformă, totul tradus în obiectivele de business setate. Urmărim studii de caz și învățăm ce avantaje ne ofera Instagram.
  • Cum îi captezi atenția pe Facebook
    • Care este scopul Facebook aplicat pe business și cum putem să atragem atenția utilizatorilor într-un mod smart. 
    • Secrete și date despre comportamentul utilizatorilor de Facebook de care să tinem cont atunci cand implementam campanii.
  • YouTube + alte teritorii noi în social media
    • Secretele YouTube și cum poți face platforma sa ajute în promovarea businessului.
    • Noi teritorii unde se găsesc audiențele tinere și cum activăm acolo.

Alte subiecte atinse la track

  • 3 luni de teorie și practică – nivelul de maturitate in implementare
  • A/B testing – test & learn & implementation
  • Influenceri – cum se colaborează cu ei, ce se poate obține de la ei. 
  • Crearea unei strategii plecând de la business (existent, propriu, sau 3rd party/startup):
    • Crearea de target personas.
    • Cum se alege competiția pe social media.
    • Cum prioritizezi mesajele cheie în conținutul social media.
    • Alegerea platformelor în funcție de obiectivele de business.
    • Durata unei campanii + timing:
      • Cum sa nu plictisești userii.
      • Cum să ii ții mereu captivi.
    • Maping (gantt) de social media.
    • Gândirea conținutului în funcție de obiective.
  • Implemenatarea strategiei -> Practică de campanii pe businessurile proprii sau startupuri:
    • Realizarea și interpretarea rapoartelor.
    • Alocare de bugete per campanie/ content/ platformă.
    • Conținutul real time: când se folosește si de ce.
  • Social media employer branding – cum se pot atrage noi angajați prin social media.
  • Creativitate în social media – cum te folosești de tool-urile de social media pentru a reuși să atragi atenția într-un mod creativ.
  • Social media real time marketing – ce înseamnă și când e util.
  • Customer service în social media – tehnici de community management și crisis management.
  • Performanța în social media: tipuri de ad-uri și cum se implementează în funcție de specificul businessului și de platforme.

Înscrie-te la programele de învățare Digital Nation